Forsendelse og retur
Bestillinger:
Mottatte bestillinger ekspederes normalt påfølgende dag. Leveringstiden er normalt 1-2 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om varene er på lager. Send oss en e-post om du har spesielle ønsker eller tilleggsinformasjon som du ikke får lagt inn / sendt med i handlekurv-løsningen.
Alle leveringer skjer med Posten. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.
Det er viktig at din postkasse er tydelig markert med ditt fulle navn.
Sporing: Alle forsendelser blir sporet og sporingsnummeret blir synlig på din ordre når ordren er aktivisert og sendt.
Frakt & portotakster
Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som pakkepost direkte til kundens adresse/postkasse. Større bestillinger kan bli sendt som postpakker og må hentes på ditt lokale postkontor.
Vi belaster vanlige norske porto-/posttakster (brev/norgespakke) ved forsendelser. Det er ingen skjulte gebyrer.
Utenlandsleveringer:
Forsendelser til utlandet faktureres uten mva, men belastes med relevant frakt/porto.
Feil-/skade ved levering:
Hvis du mangler en vare så vennligst send umiddelbart en e-mail til oss på post@mystica.no hvor du oppgir ditt navn, ordrenr. og hva som mangler eller er feil/skadet. Er det en skade, må vi ha 1 bilde som viser skaden.
Vennligst ikke ring oss om dette. Kunden må uansett sende en e-mail i etterkant og alt gjøres mye mer effektivt via skriftlig korrespodanse.
Retur sendes til:
Saga Marketing AS
Pb.9092 Konnerud
3006 Drammen
Tlf.sporing: 98895449
E-mail: kundeservice@mystica.no
Reklamasjon:
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi www.mystica.no /Saga Marketing AS skriftlig melding(e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Mystica.no vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp(forbrukerkjøpsloven).
Angrerett:
I følge angreretten gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema(som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annen varig medium(f.eks e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med www.mystica.no/ Saga Marketing AS informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.
Uavhentede varer:
Hentes ikke varen innen Postens hentefrist, vil vi kansellere ordren idet pakken kommer tilbake til oss.
Sum for varene returneres kunden. Portoen refunderes ikke. Selger får returkostnaden på pakken.